کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور و این کارخانه با در اختیار داشتن بزرگترین طراحان کشور اقدام به تولید و ساخت جدیدترین دستگاههای شهربازی شامل دستگاههای کودک- جوانان- خانوادگی و سازه های بادی در ظرفیت های مختلف تولید دستگاه شهربازی, کشتی صبا , دستگاه های سنگین شهربازی , دستگاه های غول پیکر شهربازی ,ساخت دستگاه های بزرگ شهربازی , دستگاه های مدرن شهربازی از قبیل کشتی صبا-مری گراند , ترن هوایی چرخ و فلک و ماشین برقی , بسکتبال- هلی کوپتر کودک ,بولینگ ,هاکی دو نفره, قطار, تکاندهنده , بازیهای گیمی و غیره در ایران می باشد که نمایشگاه آن در ایران در کارخانه قابل رویت می باشد.

کشتی طلائی با مدیریت محمد حسین عموئی افتخار دارد که به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صادرکننده های ایرانی در صنعت ساخت دستگاه های شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای باکو- امارات- عراق- قطر- اذربایجان – ترکیه و افریقا معرفی نماید. و چندین تقدیر نامه های بین الملی از کشورهای ترکیه و آذربائیجان شوروی و یمن دریافت کرده است.

طبقه بندی موضوعی

جاذبه های شهربازی ها و پارک تفریحی سال 2018

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

از مهمترین جاذبه های شهربازی و پارک های تفریحی در سال 2018 می توان به دستگاه های شهربازی خاص و عجیبی که در آنجا وجود دارد اشاره کرد این دستگاه ها شامل:

دستگاه شهربازی انبر برقی که پر سرو صدا ترین دستگاه می باشد که با سرعت 62 مایل در ساعت حرکت می کند و حرکاتی شبیه قورباغه دارد 

رولر کاستر هارلی کوین دیوانه که سازه های تشکیل دهنده این ترن از چندین حلقه است. دو قطار هم زمان بر روی ریل ها حرکت می کنند. این ترن که دارای 12 نوع حرکت مختلف می باشد و مسافران مدام در حال چرخش هستند. در حالی که شما با سرعت بالا و در حالت چرخشی هستید این دو قطار از فاصله نزدیکی از کنار هم عبور می کنند و شما احساس می کنید به قطار دیگر منتقل شده اسد کخ بسیار هیجان انگیز است.

برای آشنایی با دیگر دستگاه ها به سایت فروش دستگاه شهربازی کشتی طلائی مراجعه فرمائید.


  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

فروش دستگاه شهربازی

فروش دستگاه های شهربازی

نظرات  (۱)

افسانه می سازند و باور می کنیم اما
غم نامه ی ما را کسی باور نخواهد داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی