کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور و این کارخانه با در اختیار داشتن بزرگترین طراحان کشور اقدام به تولید و ساخت جدیدترین دستگاههای شهربازی شامل دستگاههای کودک- جوانان- خانوادگی و سازه های بادی در ظرفیت های مختلف تولید دستگاه شهربازی, کشتی صبا , دستگاه های سنگین شهربازی , دستگاه های غول پیکر شهربازی ,ساخت دستگاه های بزرگ شهربازی , دستگاه های مدرن شهربازی از قبیل کشتی صبا-مری گراند , ترن هوایی چرخ و فلک و ماشین برقی , بسکتبال- هلی کوپتر کودک ,بولینگ ,هاکی دو نفره, قطار, تکاندهنده , بازیهای گیمی و غیره در ایران می باشد که نمایشگاه آن در ایران در کارخانه قابل رویت می باشد.

کشتی طلائی با مدیریت محمد حسین عموئی افتخار دارد که به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صادرکننده های ایرانی در صنعت ساخت دستگاه های شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای باکو- امارات- عراق- قطر- اذربایجان – ترکیه و افریقا معرفی نماید. و چندین تقدیر نامه های بین الملی از کشورهای ترکیه و آذربائیجان شوروی و یمن دریافت کرده است.

طبقه بندی موضوعی

یوکون استریکر کانادا، بلندترین ترن هوایی

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

ترن هوایی یوکون استریکر کانادا بلندترین ، سریعترین و طولانی ترین ترن هوایی، شیرجه زن جهان می باشد که در شمال تورنتو قرار دارد.جدیدترین ترن هوایی کانادا، در سال ۲۰۱۹ افتتاح شده است. پیتر سوئیچرز، مدیر ساخت و تعمیر و نگهداری در سرزمین عجایب کانادا گفت: “تیم با استعداد ما بیش از یک سال کار کرده است تا این پروژه پیچیده را به اتمام برساند.”

Yukon Striker توسط سازنده سوئیسی Bolliger & Mabillard ، طراحی و ساخته شده است و یک ترن هوایی است که دارای یک یا چند ریل عمودی و ۹۰ درجه است.

 

کشتی طلائی

 

این دستگاه شهربازی، با داشتن صندلی هایی کوتاه و پهن که توانایی نگه داشتن حداکثر ۱۰ نفر در هر ردیف را دارند، با ایستادن در لبه ی پرتگاه، هیجان بسیاری  برای سواریان خود به ارمغان می آورد.

وحشتناک ترین قسمت مربوط به افت زاویه ۹۰ درجه است. قبل از غوطه ور شدن در یک تونل زیر آب فقط سه ثانیه در بالاترین نقطه ترن به صورت معلق نگه داشته میشوید، اما از شدت ترس و هیجان احساس میکنید که زمان بیشتری معلق نگه داشته شده اید .

پیتر سوئیچرز، مدیر ساخت و ساز سرزمین عجایب کانادا، گفت که این افت شدید بخشی از چیزی است که این ترن هوایی را به ترن هوایی های شیرجه زن تبدیل کرده است. وی گفت عامل دیگر واگن های وسیعی است که مسافران در آن می نشینند. سه ردیف صندلی با هشت سوار در هر واگن وجود دارد، بنابراین به نظر می رسد بیشتر شبیه صندلی های استادیوم باشد تا یک قطار سنتی.

موضوع قابل توجه این است که واگن ها کف ندارند، بنابراین به نظر می رسد که فقط در فضا آویزان هستید. برای بالاتر بردن سرعت و هیجان، هیچ یک از واگن ها کف ندارند، به این معنی که هنگام پرواز از طریق هوا، پاهای شما از ماشین آویزان می شوند و این از عجایب سرزمین شگفت انگیز کانادا است.

این ترن هوایی با ۶۸ متر بلندی، ۱۱۰۵ متر طول و رسیدن به سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، یوکون بلندترین، طولانی ترین و سریعترین، ترن هوایی در جهان است. رکورد هایی که قبلاً توسط والاورن در سدر پوینت در ساندوسکی، اوهایو ثبت شده بود.

 

منبع: تجهیزات شهربازی کشتی طلائی 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی