کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور و این کارخانه با در اختیار داشتن بزرگترین طراحان کشور اقدام به تولید و ساخت جدیدترین دستگاههای شهربازی شامل دستگاههای کودک- جوانان- خانوادگی و سازه های بادی در ظرفیت های مختلف تولید دستگاه شهربازی, کشتی صبا , دستگاه های سنگین شهربازی , دستگاه های غول پیکر شهربازی ,ساخت دستگاه های بزرگ شهربازی , دستگاه های مدرن شهربازی از قبیل کشتی صبا-مری گراند , ترن هوایی چرخ و فلک و ماشین برقی , بسکتبال- هلی کوپتر کودک ,بولینگ ,هاکی دو نفره, قطار, تکاندهنده , بازیهای گیمی و غیره در ایران می باشد که نمایشگاه آن در ایران در کارخانه قابل رویت می باشد.

کشتی طلائی با مدیریت محمد حسین عموئی افتخار دارد که به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صادرکننده های ایرانی در صنعت ساخت دستگاه های شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای باکو- امارات- عراق- قطر- اذربایجان – ترکیه و افریقا معرفی نماید. و چندین تقدیر نامه های بین الملی از کشورهای ترکیه و آذربائیجان شوروی و یمن دریافت کرده است.

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

شهربازی بر فراز برج استراتوسفر در لاس وگاس

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ

برج استراتوسفر در سال 1996 با ارتفاع حدود 350 متر در شهر لاس وگاس آمریکا ساخته شد.

این برج جزء بلندترین سازه در لاس وگاس می باشد. همچنن دارای هتل، مرکز تفریحی و سرگرمی می باشد.

یکی از عجایب این برج، شهربازی آن است که در نوک آن قرار دارد این شهربازی را در سال 2000 شروع به ساخت کردند. اولین دستگاه شهربازی که در اینجا قرار گرفت ترن هوایی ان بود که این ریل های این ترن دورتا دور برج قرار گرفته است. اخرین دستگاهی هم که در اینجا نصب گردید برج سقوط آزاد آن است.

شهربازی بر فراز برجی در لاس وگاس

در نهایت این شهربازی در سال 2010 به طور رسمی افتتاح گردید.

بخش هایی از ریل ترن هوایی از ساختمان برج خارج شده است که مثل یک الاکلنگ عمل می کند. می توان گفت ریل آن حدودا 8 متر از سازه برج خارج می شود. همچنین شییب های فراوان این ریل باعث ایجاد حس سقوط در فرد می شود. 

شهربازی بر فراز برجی در لاس وگاس

برج سقوط آزاد این شهربازی بلندترین نقطه این ساختمان به حساب می اید. که ارتفاع آن تا زمین حدود 500 متر می باشد. بعد از سقوط، فرد در آسمان تاب می خورد. 

این شهربازی یک چرخ و فلک  معروف دارد که خارج از برج تعبیه شده است.

شهربازی بر فراز برجی در لاس وگاس

 

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلائی در ۱۵ سال اخیر توانسته است بهترین خدمات را در زمینه تجهیزات شهربازی  ارائه دهد.

 

  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی
اکثر انسانها به دنبال هیجان و ترس در زندگی خود هستند و به دنبال جایی برای تخلیه هیجانات خود هستند و بهترین جا برای این افراد  شهربازی هایی که دستگاه های وحشت انگیز دارند مناسب است.
یکی از دستگاه هایی که در بیشتر شهربازی ها وجود دارد رولرکوستر ها یا همان ترن های هوایی هستند. ترن هوایی هایلند وان که در امریکا قرار دارد دارای ارتفاع 30 متر و با سرعت 85 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. قدمت این ترن 100 سال می باشد .
یکی دیگر از این دستگاه های شهربازی، تاپ تریل درگستر می باشد. بشر همواره بدنبال تجربه سرعت بوده است و همیشه بدنبال ماشین هایی بوده که بتواند با آن بالاترین سرعت را تجربه کند . این افراد می توانند با سوار شدن بر تاپ تریل درگستر در آمریکا، سرعت ۱۹۳ کیلومتر را در ارتفاع ۱۲۸ متر از سطح زمین تجربه کنند که بسیار شگفت انگیز می باشد.


ما به شما توصیه می کنیم حتما از سایت کارخانه سازنده و فروش دستگاه شهربازی کشتی طلائی مراجعه کنید و از مقالات بسیار جذاب این سایت بهرمند شوید.
  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

معرفی بهترین شهربازی های آسیا

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ب.ظ
بهترین شهربازی های آسیا بیشتر در شرق آسیا قرار دارد که شامل:
یونیورسال استودیو universal studios : این شهربازی دارای تنوع بسیار بالای دستگاه های شهربازی می باشد و در ساخت این شهربازی از بسیاری از کارتون ها مثل شرک، ماداگاسکار و پارک ژوراسیک و غیره الهام گرفته شده است. 
اوشن پارک Ocean park: از جاذبه های هیجان انگیز این پارک تفریحی به خرس های پاندا، آکواریوم، پارک پستانداران دریایی، اقیانوس نما ، ترن هوایی با سرعت بالا و غیره اشاره کرد.
سانوی لاگون sunway lagoon: این شهربازی شامل قسمت های مختلفی مثل: باغ وحش، پارک وحشت، پارک آبی و غیره می باشد.
توکیو دیزنی لند Tokyo Disneyland این پارک لقب سلطان پارک های موضوعی آسیا می باشد.
 شهربازی ها می توانند به خوبی توریست های زیادی را به سمت خود جذب نمایند . اخیرا نیز در منطقه آزاد کیش پارک آبی تم اوشن پارک ساخته شده است که پارک آبی سرباز می باشد . امید است با توسعه روز افزونه ساخت و واردات دستگاه های شهربازی بتوان در ایران شهربازی ها و پارک آبی های بزرگ و معروف تاسیس نمود . سرمایه گذاری در این حوزه بسیار پر سود می باشد . 


منبع:
  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

این دستگاه شهربازی که به اسم ترن هوایی کنت بری معروف است در ساحل غربی کالیفرنیا، سال 2018 افتتاح گردیده است. نحوه حرکت این ترن هوایی به این صورت است که شما را در یک تپه عمودی بالا می برد و در حالی که ترن دارای زاویه 60 درجه می باشد، چند ثانبه در حالت معلق قرار دارید و زمانی که زاویه ترن 96 درجه است به سمت پایین فرود می ایید. در این حالت در شما احساس شناور بودن ایجاد می شود.

ترن هوایی شش پرچم در ایلینوی آمریکا قرار دارد که در نوع خود بی نظیر است و دارای حلقه های بزرگی برای چرخش ترن می باشد. این ترن که از 32 صندلی تشکیل شده است و شما را تا ارتفاع 100 پا بالا می برد. درحالت پیچ و تاپ های مارپیچی، شما 360 درجه چرخش خواهید داشت.

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلائی 

  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

اولین شهربازی دیزنی لند

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

شهربازی معروف دیزنی لند از بزرگترین و خاص ترین شهربازی های دنیا می باشد که طرفداران بسیاری را هم دارد .

اولین و اصلی ترین دیزنی لند در ایالت کالیفرنیا- آمریکا قرار دارد که در سال ۱۹۱۳ ساخته شد و در سال 1955  افتتاح گردید. 

در این پارک تفریحی بسیار بزرگ شخصیت های اصلی کارتون های والت دیزنی مانند سیندرلا، سفیدبرفی، تینکربل، میکی ماوس و غیره حضور دارند و نقشی که در کارتونها دارند را ایفا می کنند. 

در قسمت دیگر این پارک ، شما می توانید به امریکای قدیم سفر کنید . 

همچنین در قسمت های دیگر پارک شخصیت های فیلم دزدان دریایی کارائیب هم وجود دارد. در ضم این شهربازی دارای یک بخش جنگلی است که شما می توانید، احساس شخصیت کارتونی تارزان را در ان تجربه کنید. 



کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلائی در خدمت مالکین محترم شهربازی های بزرگ می باشد.

  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

درباره هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

بیشتر کشورهای دنیا حداقل یک شهربازی بزرگ و چندین شهربازی سرپوشیده دارند. بسیاری از افراد در زمان سفر مایل اند به شهربازی آن کشور بروند. به همین خاطر قصد داریم هیجان انگیز ترین شهربازی های اروپا که دارای دستگاه های شهربازی بسیار جذاب و خاص هستند را به شما معرفی کنیم.
1- دیزنی لند Disneyland  که معروف ترین شهربازی دنیا است و در بیشتر کشورها قرار دارد یکی از معروفترین ان در شهر پاریس قرار دارد.

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

2- شهربازی فوتورسکوپ Futuroscope که در شهر پواتیه فرانسه قرارد دارد. می توان گفت یکی از زیباترین و متنوع ترین شهربازی های اروپا به حساب می اید.

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

3- پارک تفریحی پورت اونچورا Port Aventura در شهر بارسلونا اسپانیا قرار دارد. این شهربازی پر بازدیدترین شهربازی در اسپانیا و ششمین پارک تفریحی پر بازدید در اروپا است. 

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا

4- شهربازی یورو پارک Europa Park که در شهر روست آلمان قرر دارد و دومین شهربازی پر بازدید اروپا محسوب می شود. 

هیجان انگیزترین شهربازی های اروپا


البته اروپا شهربازی های مختلفی دارد، مواردی که در بالا آمده است تنها تعدادی از آنها بود. 

امید است ما هم بتوانیم مراکز تفریحی و شهربازی های هیجان انگیزی با کمک کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلائی در داخل کشور ایجاد نماییم .



  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی با بیش از 25 سال سابقه، تولید کننده اصلی انواع دستگاه های شهربازی در ایران می باشد 

در زیر تصاویر مربوط به مراحل ساخت وسایل شهربازی که توسط این کارخانه صورت می گیرد را می توانید مشاهده فرمائید.



کارخانه سازنده و تولید کننده دستگاه شهربازی کشتی طلائی 


  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

والت دیزنی یک تهیه کننده و فیلم نامه نویس و کاریکاتوریست بزرگ می باشد و از چهره های مطرح در زمینه انیمشن امریکا و جهان است. این شخص خالق شخصیت میکی ماوس و موسس شهربازی های بزرگ دیزنی لند می باشد. 

اصلی ترین شهربازی دیزنی لند در کالیفرنیا- امریکا واقع می باشد. 

در این پارک تفریحی دستگاه های شهربازی بسیار هیجان انگیز و شخصیت های اکثر کارتون های معروف وجود دارد . البته دیزنی لند علاوه بر اینکه در امریکا قرار دارد در کشورهای دیگر هم ساخته شده است. 

از قوانین ورود به شهربازی های دیزنی لند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کودکان در این پارک اجازه دویدن ندارند

2- شما نمی توانید در این شهربازی بر روی صندلی های تاشو بنشینید

3- خوردن آدامس در داخل پارک ممنوع است

4- افرادی که دارای خالکوبی بر روی قسمتهایی از بدنشان که قابل دیدن است مانند سر ، صورت و … اجازه ورود به این پارک تفریحی را ندارند

5- پوشیدن لباسهای شخصیت های کارتونی والت دیزنی برای افراد بزرگسال ممنوع است.


کارخانه سازنده دستگاه شهربازی کشتی طلائی 

  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

خدمات جهت زیبا سازی شهربازی

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ب.ظ

زیبا سازی شهر و شهربازی همیشه  در بین کارشناسان مسائل شهری از دو بعد کارکردی و بصری مورد مطالعه قرار گرفته است. «بعد کارکردی» به جنبه‌های عملکردی عناصر محیط و «بعد بصری» نیز به مقوله رنگ، فرم و ترکیب فضا و محیط می‌پردازد. بعد عملکردی عناصر، المان، مبلمان و طراحی‌های شهربازی و مناظر شهری که بیشتر با جسم و روح شهروندان تأثیرگذار است.

بنابراین محیطی زیبا است که انسان در آن هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی احساس آرامش و راحتی نماید. این زیبایی به عوامل و عناصری مثل کیفیت طراحی شهربازی و محوطه سازی شهری، کیفیت مصالح به کار رفته در نما ها، رنگ، رقص نور . فرم، معماری نور، روشنایی در شب، ضوابط مکانیکی و معماری نما، افق دید و کیفیت و کمیت فضای سبزمحیط ، المان‌ها و مونومان‌ها و همچنین تناسب حجم‌ها با محیط، پاکیزگی شهر، ترافیک، کیفیت تأسیسات زیر بنایی شهر، کیفیت و کمیت تبلیغات شهری … بستگی دارد.


برای انجام خدمات زیباسازی و وسایل شهربازی با کارخانه تولید دستگاه شهربازی کستی طلائی تماس بگیرید تا مشاوران خبره این مجموعه راهنمایی تان کنند.


  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

شهربازی دیزنی لند

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

شهربازی دیزنی لند علاوه بر اینکه در ایالت کالیفرنیا کانادا وجود دارد در کشورهای دیگر هم ساخته شده است که شامل :

در شهر هنگ و کنگ چین در خلیج پنی جزیره لانتانو که از نظر شخصیت های کارتونی و دستگاه های شهربازی موجود مشابه دیزنی لند، امریکا می باشد.

دیزنی لندی که در شهر توکیو ژاپن قرار دارد یکی از زیباترین و قشنگترین شهربازی های دنیا می باشد.

دیزنی لند پاریس که در سال 1992 ساخته شده است و دارای بخش ها مختلفی می باشد.

دیزنی لند شانگهای چین در سال 2016 افتتاح شده است یکی از بخش های پرطرفدار این شهربازی، کشتی دزدان دریایی کارائیب می باشد.

دیزنی لند هاوایی از بقیه پارک های تفریحی این کمپانی متفاوت تر می باشد در اینجا پارک های متعددی برای اقامت وجود دارد و همچنین شما می توانید به ساحل بروید و از تفریحات آنجا لذت ببرید.

 

 

کارخانه تولید دستگاه شهربازی کشتی طلائی

  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی