کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور و این کارخانه با در اختیار داشتن بزرگترین طراحان کشور اقدام به تولید و ساخت جدیدترین دستگاههای شهربازی شامل دستگاههای کودک- جوانان- خانوادگی و سازه های بادی در ظرفیت های مختلف تولید دستگاه شهربازی, کشتی صبا , دستگاه های سنگین شهربازی , دستگاه های غول پیکر شهربازی ,ساخت دستگاه های بزرگ شهربازی , دستگاه های مدرن شهربازی از قبیل کشتی صبا-مری گراند , ترن هوایی چرخ و فلک و ماشین برقی , بسکتبال- هلی کوپتر کودک ,بولینگ ,هاکی دو نفره, قطار, تکاندهنده , بازیهای گیمی و غیره در ایران می باشد که نمایشگاه آن در ایران در کارخانه قابل رویت می باشد.

کشتی طلائی با مدیریت محمد حسین عموئی افتخار دارد که به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صادرکننده های ایرانی در صنعت ساخت دستگاه های شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای باکو- امارات- عراق- قطر- اذربایجان – ترکیه و افریقا معرفی نماید. و چندین تقدیر نامه های بین الملی از کشورهای ترکیه و آذربائیجان شوروی و یمن دریافت کرده است.

طبقه بندی موضوعی

معرفی شهربازی kennywood و لوازم شهربازی آن

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۴ ب.ظ

Kennywood یک پارک تفریحی و شهربازی در غرب شهر میفلین از ایالت پنسیلوانیا است. برای اولین بار این پارک در سال ۱۸۹۹ افتتاح شد و شامل برنامه‌ های مفرح مانند سیرک، قایق سواری، اسب سواری و … بود. پارک تفریحی Kennywood یکی از قدیمی‌ ترین پارک‌ های ایالات متحده است، به طوری که قسمت‌ هایی از آن به عنوان آثار تاریخی شناخته می‌ شود. البته لوازم شهربازی که امروزه در Kennywood مورد استفاده قرار می‌ گیرند، بسیار مهیج و مدرن بوده و توریستان زیادی را به خود جذب می‌ کنند. در ادامه مطلب با تعدادی از بهترین لوازم شهربازی Kennywood آشنا می‌ شویم.

انواع Roller coasters در Kennywood

قطعاً یکی از مهم‌ ترین لوازم شهربازی در هر پارک تفریحی رولر کاستر‌ یا همان ترن هوایی است. در Kennywood هم انواع مختلفی از رولر کاستر وجود دارند که البته برخی از آن‌ها جز آثار تاریخی بوده و دیگر فعال نیستند. در ادامه چندین نوع رولر کاستر مدرن و قدیمی در Kennywood را نام می بریم.

 

بهترین لوازم شهربازی Kennywood

 

Jack Rabbit
این رولر کاستر در سال ۱۹۲۰ ساخته شده و هنوز هم فعال است، البته ارتفاع چندانی ندارد. رولر کاستر Jackrabbit از جمله قدیمی‌ ترین لوازم شهربازی فعال در جهان می‌ باشد.

Racer
رولر کاستر بعدی که به معرفی آن می‌ پردازیم Racer نام دارد و توسط جان میلر (سازنده مشهور رولر کاستر) ساخته شده است. Racer شامل دو ترن بوده که در دو خط جداگانه ولی در کنار هم مسیر را آغاز می‌ کنند، پس از اینکه هر کدام به مسیر شروع بازگشتند خطوط ریلی عوض می‌ شود.

Phantom’s Revenge
یکی دیگر از لوازم شهربازی در Kennywood رولر کاستر Phantom’s Revenge است که نوع طراحی آن بسیار منحصر بفرد و هیجان انگیز بوده به صورتی که بلافاصله پس حرکت به سمت پایین با مسیر بلندتری در مرحله بعد آغاز می‌ شود.

حال که به دسته بندی رولر کاستر‌ها پرداختیم، در بخش‌ های بعد از دیگر لوازم شهربازی Kennywood تعدادی را نام ببریم.

Aero 360
Aero 360 شامل یک پاندول بزرگ است که در انتهای آن صندلی‌ هایی قرار دارند. افراد روی صندلی‌ ها می‌ نشینند و سپس میله‌ های محکم آهنی مانند کمربند ایمنی روی ران‌ ها و سینه را می‌ پوشاند. این پاندول عظیم حرکت می‌ کند و به سرعت در مسیری عقب و جلو می‌ شود. گاهی اوقات چرخش ۳۶۰ درجه است. می‌ توان گفت این دستگاه نسخه فضای باز از لوازم شهربازی مانند رنجر است.

 

 

سازنده لوازم شهربازی کشتی طلائی 

  • کارخانه سازنده دستگاه های شهربازی کشتی طلایی

ساخت لوازم شهربازی

سازنده لوازم شهربازی

فروش لوازم شهربازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی