کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور و این کارخانه با در اختیار داشتن بزرگترین طراحان کشور اقدام به تولید و ساخت جدیدترین دستگاههای شهربازی شامل دستگاههای کودک- جوانان- خانوادگی و سازه های بادی در ظرفیت های مختلف تولید دستگاه شهربازی, کشتی صبا , دستگاه های سنگین شهربازی , دستگاه های غول پیکر شهربازی ,ساخت دستگاه های بزرگ شهربازی , دستگاه های مدرن شهربازی از قبیل کشتی صبا-مری گراند , ترن هوایی چرخ و فلک و ماشین برقی , بسکتبال- هلی کوپتر کودک ,بولینگ ,هاکی دو نفره, قطار, تکاندهنده , بازیهای گیمی و غیره در ایران می باشد که نمایشگاه آن در ایران در کارخانه قابل رویت می باشد.

کشتی طلائی با مدیریت محمد حسین عموئی افتخار دارد که به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صادرکننده های ایرانی در صنعت ساخت دستگاه های شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای باکو- امارات- عراق- قطر- اذربایجان – ترکیه و افریقا معرفی نماید. و چندین تقدیر نامه های بین الملی از کشورهای ترکیه و آذربائیجان شوروی و یمن دریافت کرده است.

طبقه بندی موضوعی

این دستگاه شهربازی که به اسم ترن هوایی کنت بری معروف است در ساحل غربی کالیفرنیا، سال 2018 افتتاح گردیده است. نحوه حرکت این ترن هوایی به این صورت است که شما را در یک تپه عمودی بالا می برد و در حالی که ترن دارای زاویه 60 درجه می باشد، چند ثانبه در حالت معلق قرار دارید و زمانی که زاویه ترن 96 درجه است به سمت پایین فرود می ایید. در این حالت در شما احساس شناور بودن ایجاد می شود.

ترن هوایی شش پرچم در ایلینوی آمریکا قرار دارد که در نوع خود بی نظیر است و دارای حلقه های بزرگی برای چرخش ترن می باشد. این ترن که از 32 صندلی تشکیل شده است و شما را تا ارتفاع 100 پا بالا می برد. درحالت پیچ و تاپ های مارپیچی، شما 360 درجه چرخش خواهید داشت.

کارخانه فروش دستگاه شهربازی کشتی طلائی 

نظرات  (۱)

سلام  

در صورت امکان 

میخواستم نظرتون راجع به موضوع :

"منهاج فردوسیان، چه مزایایی بر قرآن کریم دارد؟"

در

http://hajferdowsi.com/848/

رو بدونم.

ممنون میشم اگه نظرتون رو همونجا بگین...

درضمن میتونید در گفتگوهایی با موضوعات جالب شرکت کنید و نظراتتون رو به اشتراک 

بگذارید...

در

http://hajferdowsi.com/froums/

 تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی