کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه سازنده دستگاه های شهر بازی کشتی طلایی

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور

کارخانه کشتی طلائی سازنده دستگاه شهربازی با بیش از ۲۵ سال سابقه در راستای ساخت و فروش دستگاههای شهربازی در سراسر کشور و این کارخانه با در اختیار داشتن بزرگترین طراحان کشور اقدام به تولید و ساخت جدیدترین دستگاههای شهربازی شامل دستگاههای کودک- جوانان- خانوادگی و سازه های بادی در ظرفیت های مختلف تولید دستگاه شهربازی, کشتی صبا , دستگاه های سنگین شهربازی , دستگاه های غول پیکر شهربازی ,ساخت دستگاه های بزرگ شهربازی , دستگاه های مدرن شهربازی از قبیل کشتی صبا-مری گراند , ترن هوایی چرخ و فلک و ماشین برقی , بسکتبال- هلی کوپتر کودک ,بولینگ ,هاکی دو نفره, قطار, تکاندهنده , بازیهای گیمی و غیره در ایران می باشد که نمایشگاه آن در ایران در کارخانه قابل رویت می باشد.

کشتی طلائی با مدیریت محمد حسین عموئی افتخار دارد که به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صادرکننده های ایرانی در صنعت ساخت دستگاه های شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای باکو- امارات- عراق- قطر- اذربایجان – ترکیه و افریقا معرفی نماید. و چندین تقدیر نامه های بین الملی از کشورهای ترکیه و آذربائیجان شوروی و یمن دریافت کرده است.

طبقه بندی موضوعی

شهربازی یونیورسال استودیو ( universal studios)

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

شهربازی یونیورسال استودیو  در سال ۲۰۱۰ در جنوب شرق آسیا، سنگاپور افتتاح شده است و در همان سال های ابتدایی توانست بازدید کنندگان بسیاری را جذب نماید . 

تنوع دستگاه های شهربازی در این پارک تفریحی بسیار زیاد است و مناسب برای سنین مختلف می باشد . در ساخت این شهربازی از بسیاری از نمادها و شخصیت های کارتونی مانند شرک ، ماداگاسکار و پارک ژوراسیک و … الهام گرفته شده است . همچنین در پارک تفریحی قسمت هایی از هالیوود ، مصر باستان و نیویورک و … ساخته شده است . 

universal studios حدود ۲۰ هکتار وسعت دارد که از ۲۱ دستگاه شهربازی و ۶ ترن هوایی تقریبا، تشکیل شده است . همچنین شامل تفریحات آبی هم می باشد . البته اولین شعبه آن در ژاپن قرار دارد.


معرفی برترین شهربازی های آسیا

معرفی برترین شهربازی های آسیا

کارخانه کشتی طلائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی